Polityka bezpieczeństwa
POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA
v7 z dnia 12.07.2021.
Szanowni Państwo, Drodzy Goście,
W trosce o bezpieczeństwo osób przebywających w hotelu przedstawiamy działania profilaktyczne, które mają na celu zminimalizowanie ryzyka wystąpienia COVID-19. Wdrożyliśmy własne procedury oraz te, do których obligują nas obowiązujące przepisy.
Zmieniliśmy również do odwołania zakres niektórych usług i funkcji hotelowych. Na bieżąco monitorujemy zalecenia i wytyczne dotyczące bezpieczeństwa i higieny, rekomendowane przez odpowiednie służby realizujące zadania w zakresie zdrowia publicznego. W przypadku wydania kolejnych zarządzeń w tym zakresie, będziemy na bieżąco aktualizować nasze procedury.
Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami, a w przypadku pytań i wątpliwości prosimy o kontakt - chętnie udzielimy informacji, tak aby Państwa pobyt w naszym hotelu należał do udanych. Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu +48 661 120 300 lub na adres email: info@arthotel.pl
Ogólne zasady i zmiany:
- Prosimy o zwracanie uwagi na swoje samopoczucie, ponieważ w przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak chorobowych (uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu) nie będzie możliwe przyjęcie do hotelu lub restauracji. Osoby z takimi objawami zostaną poproszone o jak najszybsze zgłoszenie się do najbliższego oddziału zakaźnego, celem konsultacji z lekarzem, poprzez udanie się tam transportem własnym lub powiadomienie 999 albo 112.
- Mogą zostać Państwo poproszeni o zmierzenie temperatury termometrem bezdotykowym i odpowiedź na pytania dotyczące Państwa samopoczucia.
- Sugerujemy rozliczenia bezgotówkowe.
- Z usług noclegowych mogą korzystać wyłącznie osoby zarejestrowane w hotelu.
- Restauracja hotelowa jest czynna codziennie. Aktualne godziny otwarcia restauracji oraz zasady realizacji usług gastronomicznych dostępne są w recepcji.
- Śniadania serwowane są w postaci zestawów lub bufetów w godz. 7.00 - 10.00.
- Zawieszona została usługa nocnego room service.
- Zrezygnowaliśmy z dystrybucji prasy w częściach ogólnodostępnych.
- W częściach ogólnodostępnych Goście zobowiązani są do noszenia maseczki. Maseczkę można nabyć w recepcji.
- W trakcie korzystania z przestrzeni publicznych prosimy o dezynfekcję rąk.
- Mogą wystąpić szczegółowe regulacje dotyczące organizacji różnego typu wydarzeń w hotelu.
BEZPIECZNE ROZWIĄZANIA
LUDZIE
- Zachęcamy do częstego mycia rąk wodą i mydłem zgodnie z instrukcjami umieszczonymi w toaletach.
- Prosimy o dezynfekcję rąk przed wejściem do restauracji, fitness, sal konferencyjnych i wind.
- W częściach ogólnodostępnych są do dyspozycji płyny dezynfekujące do rąk.
- Prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości w kontaktach bezpośrednich min. 2 m.
POKOJE
- W pokojach hotelowych wszystkie powierzchnie płaskie oraz urządzenia częstego dotyku są czyszczone za pomocą profesjonalnych środków do mycia i dezynfekcji.
- Na życzenie, istnieje możliwość wykonania dezynfekcji pokoju lampami UVC lub poprzez ozonowanie.
- Sprzątanie pokoju w trakcje pobytu wykonujemy wyłącznie na życzenie oraz pod nieobecność Gościa.
- Na życzenie dostarczymy do pokoju akcesoria hotelowe: igielnik, szczotka do czyszczenia ubrań.
- Wszelki dostarczany asortyment jest dezynfekowany po każdym użyciu.
- Z pokoju została usunięta większosć materiałów drukowanych - informacyjne, czasopisma itp.
PRZESTRZEŃ WSPÓLNA I RECEPCJA
- W celu utrzymania najwyższych standardów czystości i higieny, zwiększyliśmy częstotliwość sprzątania i dezynfekcji pomieszczeń ogólnodostępnych, toalet, holi, korytarzy.
- W przestrzeniach ogólnodostępnych do dyspozycji są płyny dezynfekujące do rąk oraz rękawiczki.
- W toaletach ogólnodostępnych umieszczone są instrukcje prawidłowego mycia rąk, zakładania i zdejmowania maseczek oraz zakładania i zdejmowania rękawiczek.
- Akcesoria typu karty do pokoi, długopisy, terminale kart kredytowych są dezynfekowane po każdym użyciu.
SALE KONFERENCYJNE
- Sale konferencyjne są wietrzone po każdym spotkaniu, a krzesła i blaty stołów dezynfekowane.
- Sprzęt konferencyjny (rzutnik, laptop, piloty i in.) oraz miejsca częstego dotyku (klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji i in.) są dezynfekowane.
- W przestrzeni sal konferencyjnych znajduje się płyn do dezynfekcji rąk.
- Krzesła w salach ustawiane są z zachowaniem zalecanego dystansu oraz maksymalnej ilości osób mogących przebywać w danym pomieszczeniu.
- Na życzenie dostarczamy notatniki oraz zdezynfekowane długopisy/ołówki.
RESTAURACJA
- Sale restauracyjne są jak najczęściej wietrzone.
- Stoliki przeznaczone do konsumpcji są oddalone od siebie zgodnie z obowiązującymi wytycznymi.
- Po każdym użyciu stoliki oraz akcesoria są dezynfekowane.
- Obsługa wskazuje miejsca oraz nakrywa stoły bezpośrednio przed konsumpcją.
- Wspólne zajęcie stolika jest możliwe przez rodziny lub osoby pozostające we wspólnym gospodarstwie domowym. W innym przypadku zaleca się redukcję osób przy stole o 20% względem standardowego usadzenia.
- Przestrzenie samoobsługowe mogą być organizowane z osobą do obsługi tych miejsc.
- Dania na wynos wydawane są w papierowych torbach a dostawa i płatność może być bezkontaktowa.
- Wymagane jest noszenie osłon ust i nosa do czasu zajęcia stolika.