Polityka bezpieczeństwa

POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA

v7 z dnia 12.07.2021.

 

Szanowni Państwo, Drodzy Goście,

W trosce o bezpieczeństwo osób przebywających w hotelu przedstawiamy działania profilaktyczne, które mają na celu zminimalizowanie ryzyka wystąpienia COVID-19. Wdrożyliśmy własne procedury oraz te, do których obligują nas obowiązujące przepisy.

Zmieniliśmy również do odwołania zakres niektórych usług i funkcji hotelowych. Na bieżąco monitorujemy zalecenia i wytyczne dotyczące bezpieczeństwa i higieny, rekomendowane przez odpowiednie służby realizujące zadania w zakresie zdrowia publicznego. W przypadku wydania kolejnych zarządzeń w tym zakresie, będziemy na bieżąco aktualizować nasze procedury.

Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami, a w przypadku pytań i wątpliwości prosimy o kontakt - chętnie udzielimy informacji, tak aby Państwa pobyt w naszym hotelu należał do udanych. Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu +48 661 120 300 lub na adres email: info@arthotel.pl

Ogólne zasady i zmiany:

  1. Prosimy o zwracanie uwagi na swoje samopoczucie, ponieważ w przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak chorobowych (uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu) nie będzie możliwe przyjęcie do hotelu lub restauracji. Osoby z takimi objawami zostaną poproszone o jak najszybsze zgłoszenie się do najbliższego oddziału zakaźnego, celem konsultacji z lekarzem, poprzez udanie się tam transportem własnym lub powiadomienie 999 albo 112.
  2. Mogą zostać Państwo poproszeni o zmierzenie temperatury termometrem bezdotykowym i odpowiedź na pytania dotyczące Państwa samopoczucia.
  3. Sugerujemy rozliczenia bezgotówkowe.
  4. Z usług noclegowych mogą korzystać wyłącznie osoby zarejestrowane w hotelu.
  5. Restauracja hotelowa jest czynna codziennie. Aktualne godziny otwarcia restauracji oraz zasady realizacji usług gastronomicznych dostępne są w recepcji.
  6. Śniadania serwowane są w postaci zestawów lub bufetów w godz. 7.00 - 10.00.
  7. Zawieszona została usługa nocnego room service.
  8. Zrezygnowaliśmy z dystrybucji prasy w częściach ogólnodostępnych.
  9. W częściach ogólnodostępnych Goście zobowiązani są do noszenia maseczki. Maseczkę można nabyć w recepcji.
  10. W trakcie korzystania z przestrzeni publicznych prosimy o dezynfekcję rąk.
  11. Mogą wystąpić szczegółowe regulacje dotyczące organizacji różnego typu wydarzeń w hotelu.

 

 

 

 

 

BEZPIECZNE ROZWIĄZANIA

LUDZIE

  1. Zachęcamy do częstego mycia rąk wodą i mydłem zgodnie z instrukcjami umieszczonymi w toaletach.
  2. Prosimy o dezynfekcję rąk przed wejściem do restauracji, fitness, sal konferencyjnych i wind.
  3. W częściach ogólnodostępnych są do dyspozycji płyny dezynfekujące do rąk.
  4. Prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości w kontaktach bezpośrednich min. 2 m.

POKOJE

  1. W pokojach hotelowych wszystkie powierzchnie płaskie oraz urządzenia częstego dotyku są czyszczone za pomocą profesjonalnych środków do mycia i dezynfekcji.
  2. Na życzenie, istnieje możliwość wykonania dezynfekcji pokoju lampami UVC lub poprzez ozonowanie.
  3. Sprzątanie pokoju w trakcje pobytu wykonujemy wyłącznie na życzenie oraz pod nieobecność Gościa.
  4. Na życzenie dostarczymy do pokoju akcesoria hotelowe: igielnik, szczotka do czyszczenia ubrań.
  5. Wszelki dostarczany asortyment jest dezynfekowany po każdym użyciu.
  6. Z pokoju została usunięta większosć materiałów drukowanych - informacyjne, czasopisma itp.

PRZESTRZEŃ WSPÓLNA I RECEPCJA

  1. W celu utrzymania najwyższych standardów czystości i higieny, zwiększyliśmy częstotliwość sprzątania i dezynfekcji pomieszczeń ogólnodostępnych, toalet, holi, korytarzy.
  2. W przestrzeniach ogólnodostępnych do dyspozycji są płyny dezynfekujące do rąk oraz rękawiczki.
  3. W toaletach ogólnodostępnych umieszczone są instrukcje prawidłowego mycia rąk, zakładania i zdejmowania maseczek oraz zakładania i zdejmowania rękawiczek.
  4. Akcesoria typu karty do pokoi, długopisy, terminale kart kredytowych są dezynfekowane po każdym użyciu. 

SALE KONFERENCYJNE

  1. Sale konferencyjne są wietrzone po każdym spotkaniu, a krzesła i blaty stołów dezynfekowane.
  2. Sprzęt konferencyjny (rzutnik, laptop, piloty i in.) oraz miejsca częstego dotyku (klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji i in.) są dezynfekowane.
  3. W przestrzeni sal konferencyjnych znajduje się płyn do dezynfekcji rąk.
  4. Krzesła w salach ustawiane są z zachowaniem zalecanego dystansu oraz maksymalnej ilości osób mogących przebywać w danym pomieszczeniu.
  5. Na życzenie dostarczamy notatniki oraz zdezynfekowane długopisy/ołówki.

RESTAURACJA

  1. Sale restauracyjne są jak najczęściej wietrzone.
  2. Stoliki przeznaczone do konsumpcji są oddalone od siebie zgodnie z obowiązującymi wytycznymi.
  3. Po każdym użyciu stoliki oraz akcesoria są dezynfekowane.
  4. Obsługa wskazuje miejsca oraz nakrywa stoły bezpośrednio przed konsumpcją.
  5. Wspólne zajęcie stolika jest możliwe przez rodziny lub osoby pozostające we wspólnym gospodarstwie domowym. W innym przypadku zaleca się redukcję osób przy stole o 20% względem standardowego usadzenia.
  6. Przestrzenie samoobsługowe mogą być organizowane z osobą do obsługi tych miejsc.
  7. Dania na wynos wydawane są w papierowych torbach a dostawa i płatność może być bezkontaktowa.
  8. Wymagane jest noszenie osłon ust i nosa do czasu zajęcia stolika.

Konferencja "Diamenty Europy" już 24.02 w Art Hotelu

2024-02-12
czytaj więcej

Pomaganie mamy we krwi, czyli o misji społecznej Art Hotelu

2022-07-05
czytaj więcej

Art Hotel wziął udział w projekcie finansowanym z Funduszy Europejskich

2020-10-26
czytaj więcej

Art Hotel Sp. z o.o. otrzymał dotację w ramach tarczy finansowej 2.0

2021-02-01
czytaj więcej

Zapisz się na newsletter!

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez ART HOTEL Sp. z o.o., ul. Kiełbaśnicza 20, 50-110, Wrocław , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane