Polityka bezpieczeństwa

POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA

Z dnia 19 czerwca 2020

Szanowni Państwo, Drodzy Goście,

Niezmiernie miło nam poinformować, że nasz hotel ponownie może przyjmować gości. Serdecznie zapraszamy do Wrocławia i Art Hotelu.

Zachęcamy do dokonywania rezerwacji bezpośrednio pod numerem telefonu +48 661 120 300 lub on-line na stronie www.arthotel.pl.

W trosce o bezpieczeństwo osób przebywających w hotelu przedstawiamy działania profilaktyczne, które mają na celu zminimalizowanie ryzyka wystąpienia COVID-19. Wdrożyliśmy własne procedury oraz te, do których obligują nas obowiązujące przepisy.

Zmieniliśmy również do odwołania zakres niektórych usług i funkcji hotelowych. Na bieżąco monitorujemy zalecenia i wytyczne dotyczące bezpieczeństwa i higieny, rekomendowane przez odpowiednie służby realizujące zadania w zakresie zdrowia publicznego. W przypadku wydania kolejnych zarządzeń w tym zakresie, będziemy na bieżąco aktualizować nasze procedury.

Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami, a w przypadku pytań i wątpliwości prosimy o kontakt - chętnie udzielimy informacji, tak aby Państwa pobyt w naszym hotelu należał do udanych. Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu +48 661 120 300 lub na adres email: info@arthotel.pl

Zmiany

  1. Prosimy o zwracanie uwagi na swoje samopoczucie, ponieważ w przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak chorobowych (uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu) nie będzie możliwe przyjęcie do hotelu lub restauracji. Osoby z takimi objawami zostaną poproszone o jak najszybsze zgłoszenie się do najbliższego oddziału zakaźnego, celem konsultacji z lekarzem, poprzez udanie się tam transportem własnym lub powiadomienie 999 albo 112.
  2. Mogą zostać Państwo poproszeni o zmierzenie temperatury termometrem bezdotykowym i odpowiedź na pytania dotyczące Państwa samopoczucia.
  3. Aby ograniczyć czas przebywania w recepcji będziemy Państwu przed przyjazdem przekazywać instrukcje dotyczące procedur rejestracji w hotelu oraz rozliczeń.
  4. Sugerujemy rozliczenia bezgotówkowe.
  5. Z usług noclegowych mogą korzystać wyłącznie osoby zarejestrowane.
  6. Restauracja hotelowa jest czynna codziennie, w godzinach od 12.00 do 22.00, zamówienia przyjmowane są do godziny 21.30. Istnieją regulacje odnośnie maksymalnej ilości osób w restauracji.
  7. Śniadania serwowane są w postaci zestawów w godz. 7.00 - 10.00.
  8. Zawieszona została usługa nocnego room service.
  9. Recepcja pracuje w godzinach 7.00-23.00.
  10. Zrezygnowaliśmy z dystrybucji prasy w częściach ogólnodostępnych.
  11. W częściach ogólnodostępnych Goście zobowiązani są do noszenia maseczki. Maseczkę można nabyć w recepcji.
  12. Po wejściu do hotelu prosimy o dezynfekcję rąk.
  13. Przed każdym wejściem do windy i przestrzeni gastronomicznej prosimy o dezynfekcję rąk.
  14. Nasz personel został pouczony o zasadach bezpieczeństwa, nosi maseczki lub przyłbice.
  15. Istnieją szczegółowe regulacje dotyczące organizacji różnego typu wydarzeń w hotelu.

 

BEZPIECZNE ROZWIĄZANIA

LUDZIE 

  1. zachęcamy do częstego mycia rąk wodą i mydłem zgodnie z instrukcjami umieszczonymi w toaletach.
  2. Prosimy o dezynfekcję rąk przed wejściem do restauracji, fitness, sal konferencyjnych i wind.
  3. W częściach ogólnodostępnych są do dyspozycji płyny dezynfekujące do rąk.
  4. Prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości w kontaktach bezpośrednich min. 2 m.

POKOJE

  1. W pokojach hotelowych wszystkie powierzchnie płaskie oraz urządzenia częstego dotyku są czyszczone za pomocą profesjonalnych środków do mycia i dezynfekcji.
  2. Pokoje są wietrzone oraz dezynfekowane lampami UVC lub poprzez ozonowanie po każdym pobycie. Na życzenie, istnieje możliwość wykonania dezynfekcji pokoju w czasie pobytu.
  3. Sprzątanie pokoju w trakcje pobytu wykonujemy wyłącznie na życzenie oraz pod nieobecność Gościa.
  4. Na życzenie dostarczymy do pokoju akcesoria hotelowe: igielnik, czepek, czyścik do obuwia, szczotka do czyszczenia ubrań, dodatkowe wieszaki.
  5. Wszelki dostarczany asortyment jest dezynfekowany po każdym użyciu.
  6. W przypadku chęci oddania rzeczy do prania lub prasowania, prosimy o kontakt z recepcją.
    Usługa realizowana jest zgodnie z cennikiem.
  7. Z pokoju zostały usunięte wszelkie materiały drukowane - informacyjne, czasopisma itp.
  8. Wprowadzono zakaz korzystania z suszarek do włosów znajdujących się w łazienkach.

PRZESTRZEŃ WSPÓLNA I RECEPCJA

  1. W celu utrzymania najwyższych standardów czystości i higieny, zwiększyliśmy częstotliwość sprzątania pomieszczeń ogólnodostępnych, toalet, holi, korytarzy.
  2. Na bieżąco (nie rzadziej niż co godzinę) dezynfekujemy ogólnodostępne toalety, windy a także miejsca narażone na częsty dotyk, takie jak: klamki, przyciski wind, terminale kart płatniczych, włączniki światła, poręcze itp.
  3. W przestrzeniach ogólnodostępnych do dyspozycji są płyny dezynfekujące do rąk oraz rękawiczki.
  4. W toaletach ogólnodostępnych umieszczone są antybakteryjne mydła do rąk oraz instrukcje prawidłowego mycia rąk, zakładania i zdejmowania maseczek oraz zakładania i zdejmowania rękawiczek.
  5. Przy stanowisku recepcji może przebywać tylko jedna osoba.
  6. Lada recepcyjna i wszelkie akcesoria (m.in. karty do pokoi, długopisy, terminale kart kredytowych i in.) są dezynfekowane po każdym użyciu. 
  7. Recepcja obsługuje gości w maseczkach lub przyłbicach.

 

 

 

SALE KONFERENCYJNE

  1. Sale konferencyjne są wietrzone po każdym spotkaniu, a krzesła i blaty stołów dezynfekowane.
  2. Sprzęt konferencyjny (rzutnik, laptop, piloty i in.) oraz miejsca częstego dotyku (klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji i in.) są dezynfekowane.
  3. W przestrzeni sal konferencyjnych znajduje się płyn do dezynfekcji rąk.
  4. Krzesła w salach ustawiane są z zachowaniem zalecanego dystansu oraz maksymalnej ilości osób mogących przebywać w danym pomieszczeniu.
  5. Na życzenie dostarczamy notatniki oraz zdezynfekowane długopisy/ołówki.

RESTAURACJA

  1. Sale restauracyjne są jak najczęściej wietrzone.
  2. Stoliki przeznaczone do konsumpcji są oddalone od siebie o 2m.
  3. Po każdym użyciu stoliki, akcesoria oraz wspólne przestrzenie są dezynfekowane.
  4. Obsługa wskazuje miejsca oraz nakrywa stoły bezpośrednio przed konsumpcją.
  5. Wspólne zajęcie stolika jest możliwe przez rodziny lub osoby pozostające we wspólnym gospodarstwie domowym. W innym przypadku zaleca się redukcję osób przy o stole o 20% względem standardowego usadzenia.
  6. Przestrzenie samoobsługowe są organizowane wyłącznie z osobą do obsługi tych miejsc.
  7. Dania na wynos wydawane są w papierowych torbach a dostawa i płatność może być bezkontaktowa.
  8. Wymagane jest noszenie osłon ust i nosa do czasu zajęcia stolika.

Nowa rzeczywistość daje również nowe możliwości!

2020-05-01
czytaj więcej

Agnieszka Radzikowska, Dyrektor Art Hotelu, dołączyła do zarządu Fundacji Harmony Polish Hotels

2019-04-10
czytaj więcej

Idealne restauracyjne menu dziecięce

2019-04-08
czytaj więcej

Zapisz się na newsletter!

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij