Polityka bezpieczeństwa

POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA

Z dnia 18 maja 2020

Szanowni Państwo, Drodzy Goście,

Niezmiernie miło nam poinformować, że nasz hotel ponownie może przyjmować gości. Serdecznie zapraszamy do Wrocławia i Art Hotelu.

Zachęcamy do dokonywania rezerwacji bezpośrednio pod numerem telefonu +48 661 120 300 lub on-line na stronie www.arthotel.pl .

W trosce o bezpieczeństwo osób przebywających w hotelu przedstawiamy działania profilaktyczne, które mają na celu zminimalizowanie ryzyka wystąpienia COVID-19. Wdrożyliśmy własne procedury oraz te, do których obligują nas obowiązujące przepisy.

Zmieniliśmy również do odwołania zakres niektórych usług i funkcji hotelowych. Na bieżąco monitorujemy zalecenia i wytyczne dotyczące bezpieczeństwa i higieny, rekomendowane przez odpowiednie służby realizujące zadania w zakresie zdrowia publicznego. W przypadku wydania kolejnych zarządzeń w tym zakresie, będziemy na bieżąco aktualizować nasze procedury.

Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami, a w przypadku pytań i wątpliwości prosimy o kontakt - chętnie udzielimy informacji, tak aby Państwa pobyt w naszym hotelu należał do udanych. Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu +48 661 120 300 lub na adres email: info@arthotel.pl

Zmiany

  1. Prosimy o zwracanie uwagi na swoje samopoczucie, ponieważ w przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak chorobowych (uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu) nie będzie możliwe przyjęcie do hotelu. Osoby z takimi objawami zostaną poproszone o jak najszybsze zgłoszenie się do najbliższego oddziału zakaźnego, celem konsultacji z lekarzem, poprzez udanie się tam transportem własnym lub powiadomienie 999 albo 112.
  2. Mogą zostać Państwo poproszeni o zmierzenie temperatury termometrem bezdotykowym i odpowiedź na pytania dotyczące Państwa samopoczucia.
  3. Aby ograniczyć czas przebywania w recepcji będziemy Państwu przed przyjazdem przekazywać instrukcje dotyczące procedur rejestracji w hotelu oraz rozliczeń.
  4. Sugerujemy rozliczenia bezgotówkowe.
  5. W hotelu mogą przebywać wyłącznie osoby zarejestrowane.
  6. Restauracja hotelowa jest czynna codziennie, w godzinach od 12.00 do 21.00, zamówienia przyjmowane są do godziny 20.30. Istnieją regulacje odnośnie maksymalnej ilości osób w restauracji.
  7. Śniadania serwowane są w postaci zestawów w godz. 7.00 - 10.00.
  8. Zawieszona została usługa nocnego room service.
  9. Recepcja pracuje w godzinach 7.00-23.00.
  10. Zrezygnowaliśmy z dystrybucji prasy w częściach ogólnodostępnych.
  11. W częściach ogólnodostępnych Goście zobowiązani są do noszenia maseczki. Maseczkę można nabyć w recepcji.
  12. Po wejściu do hotelu prosimy o dezynfekcję rąk.
  13. Przed każdym wejściem do windy prosimy o dezynfekcję rąk.
  14. Nasz personel został pouczony o zasadach bezpieczeństwa, nosi maseczki lub przyłbice.
  15. W całym hotelu może przebywać jednocześnie 160 osób, w przestrzeni recepcji - 10 osób, w holu konferencyjnym – 20 osób, w Sali fitness -1 osoba. Z windy prosimy korzystać pojedynczo (nie dotyczy osób mieszkających w jednym pokoju).

BEZPIECZNE ROZWIĄZANIA

LUDZIE

  1. zachęcamy do częstego mycia rąk wodą i mydłem zgodnie z instrukcjami umieszczonymi w toaletach.
  2. Prosimy o dezynfekcję rąk przed wejściem do restauracji, fitness, sal konferencyjnych i wind.
  3. W częściach ogólnodostępnych są do dyspozycji płyny dezynfekujące do rąk.
  4. Prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości w kontaktach bezpośrednich min. 2 m.

POKOJE

  1. W pokojach hotelowych wszystkie powierzchnie płaskie oraz urządzenia częstego dotyku są czyszczone za pomocą profesjonalnych środków do mycia i dezynfekcji.
  2. Pokoje są wietrzone oraz ozonowane po każdym pobycie. Na życzenie, istnieje możliwość wykonania ozonowania pokoju w czasie pobytu.
  3. Sprzątanie pokoju w trakcje pobytu wykonujemy wyłącznie na życzenie oraz pod nieobecność Gościa.
  4. Na życzenie, dostarczymy do pokoju zdezynfekowane produkty z minibaru, a także niezbędne akcesoria.
  5. Na życzenie dostarczymy do pokoju akcesoria hotelowe: igielnik, czepek, czyścik do obuwia, szczotka do czyszczenia ubrań, dodatkowe wieszaki.
  6. Wszelki dostarczany asortyment jest dezynfekowany po każdym użyciu.
  7. W przypadku chęci oddania rzeczy do prania lub prasowania, prosimy o kontakt z recepcją.
    Usługa zgodnie z cennikiem.
  8. Z pokoju zostały usunięte wszelkie materiały drukowane - informacyjne, czasopisma itp.
  9. Zakaz korzystania z suszarek do włosów znajdujących się w łazienkach.

 

PRZESTRZEŃ WSPÓLNA I RECEPCJA

  1. W celu utrzymania najwyższych standardów czystości i higieny, zwiększyliśmy częstotliwość sprzątania pomieszczeń ogólnodostępnych, toalet, holi, korytarzy.
  2. Na bieżąco (nie rzadziej niż co godzinę) dezynfekujemy ogólnodostępne toalety, windy a także miejsca narażone na częsty dotyk, takie jak: klamki, przyciski wind, terminale kart płatniczych, włączniki światła, poręcze itp.
  3. W przestrzeniach ogólnodostępnych do dyspozycji są płyny dezynfekujące do rąk oraz rękawiczki.
  4. W toaletach ogólnodostępnych umieszczone są antybakteryjne mydła do rąk oraz instrukcje prawidłowego mycia rąk, zakładania i zdejmowania maseczek oraz zakładania i zdejmowania rękawiczek.
  5. Przy stanowisku recepcji może przebywać tylko jedna osoba.
  6. Lada recepcyjna i wszelkie akcesoria (m.in. karty do pokoi, długopisy, terminale kart kredytowych i in.) są dezynfekowane po każdym użyciu.  
  7. Recepcja obsługuje gości w maseczkach lub przyłbicach.

 

SALE KONFERENCYJNE

  1. Sale konferencyjne są wietrzone po każdym spotkaniu, następnie ozonowane.
  2. Sprzęt konferencyjny (rzutnik, laptop, piloty i in.) oraz miejsca częstego dotyku (klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji i in.) są dezynfekowane.
  3. Krzesła oraz blaty stołów w salach po każdej konferencji są dezynfekowane.
  4. W przestrzeni sal konferencyjnych znajduje się płyn do dezynfekcji rąk.
  5. Krzesła w salach ustawiane są z zachowaniem zalecanego dystansu 2 m.
  6. Istnieje możliwość wietrzenia sal w trakcie lub w przerwie spotkania.
  7. Na życzenie dostarczamy notatniki oraz zdezynfekowane długopisy/ołówki.

Nowa rzeczywistość daje również nowe możliwości!

2020-05-01
czytaj więcej

Agnieszka Radzikowska, Dyrektor Art Hotelu, dołączyła do zarządu Fundacji Harmony Polish Hotels

2019-04-10
czytaj więcej

Idealne restauracyjne menu dziecięce

2019-04-08
czytaj więcej

Zapisz się na newsletter!

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij