Polityka bezpieczeństwa

POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA

v5 z dnia 30.07.2020.

Szanowni Państwo, Drodzy Goście,

W trosce o bezpieczeństwo osób przebywających w hotelu przedstawiamy działania profilaktyczne, które mają na celu zminimalizowanie ryzyka wystąpienia COVID-19. Wdrożyliśmy własne procedury oraz te, do których obligują nas obowiązujące przepisy.

Zmieniliśmy również do odwołania zakres niektórych usług i funkcji hotelowych. Na bieżąco monitorujemy zalecenia i wytyczne dotyczące bezpieczeństwa i higieny, rekomendowane przez odpowiednie służby realizujące zadania w zakresie zdrowia publicznego. W przypadku wydania kolejnych zarządzeń w tym zakresie, będziemy na bieżąco aktualizować nasze procedury.

Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami, a w przypadku pytań i wątpliwości prosimy o kontakt - chętnie udzielimy informacji, tak aby Państwa pobyt w naszym hotelu należał do udanych. Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu +48 661 120 300 lub na adres email: info@arthotel.pl

Ogólne zasady i zmiany:

  1. Prosimy o zwracanie uwagi na swoje samopoczucie, ponieważ w przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak chorobowych (uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu) nie będzie możliwe przyjęcie do hotelu lub restauracji. Osoby z takimi objawami zostaną poproszone o jak najszybsze zgłoszenie się do najbliższego oddziału zakaźnego, celem konsultacji z lekarzem, poprzez udanie się tam transportem własnym lub powiadomienie 999 albo 112.
  2. Mogą zostać Państwo poproszeni o zmierzenie temperatury termometrem bezdotykowym i odpowiedź na pytania dotyczące Państwa samopoczucia.
  3. Sugerujemy rozliczenia bezgotówkowe.
  4. Z usług noclegowych mogą korzystać wyłącznie osoby zarejestrowane w hotelu.
  5. Restauracja hotelowa jest czynna codziennie, w godzinach od 12.00 do 22.00, zamówienia przyjmowane są do godziny 21.30. Istnieją regulacje odnośnie maksymalnej ilości osób w restauracji.
  6. Śniadania serwowane są w postaci zestawów lub bufetów w godz. 7.00 - 10.00.
  7. Zawieszona została usługa nocnego room service.
  8. Zrezygnowaliśmy z dystrybucji prasy w częściach ogólnodostępnych.
  9. W częściach ogólnodostępnych Goście zobowiązani są do noszenia maseczki. Maseczkę można nabyć w recepcji.
  10. W trakcie korzystania z przestrzeni publicznych prosimy o dezynfekcję rąk.
  11. Istnieją szczegółowe regulacje dotyczące organizacji różnego typu wydarzeń w hotelu.

BEZPIECZNE ROZWIĄZANIA

LUDZIE

  1. Zachęcamy do częstego mycia rąk wodą i mydłem zgodnie z instrukcjami umieszczonymi w toaletach.
  2. Prosimy o dezynfekcję rąk przed wejściem do restauracji, fitness, sal konferencyjnych i wind.
  3. W częściach ogólnodostępnych są do dyspozycji płyny dezynfekujące do rąk.
  4. Prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości w kontaktach bezpośrednich min. 2 m.

POKOJE

  1. W pokojach hotelowych wszystkie powierzchnie płaskie oraz urządzenia częstego dotyku są czyszczone za pomocą profesjonalnych środków do mycia i dezynfekcji.
  2. Pokoje są wietrzone oraz dezynfekowane lampami UVC lub poprzez ozonowanie po każdym pobycie. Na życzenie, istnieje możliwość wykonania dezynfekcji pokoju w czasie pobytu.
  3. Sprzątanie pokoju w trakcje pobytu wykonujemy wyłącznie na życzenie oraz pod nieobecność Gościa.
  4. Na życzenie dostarczymy do pokoju akcesoria hotelowe: igielnik, szczotka do czyszczenia ubrań.
  5. Wszelki dostarczany asortyment jest dezynfekowany po każdym użyciu.
  6. Z pokoju zostały usunięte wszelkie materiały drukowane - informacyjne, czasopisma itp.

PRZESTRZEŃ WSPÓLNA I RECEPCJA

  1. W celu utrzymania najwyższych standardów czystości i higieny, zwiększyliśmy częstotliwość sprzątania pomieszczeń ogólnodostępnych, toalet, holi, korytarzy.
  2. W przestrzeniach ogólnodostępnych do dyspozycji są płyny dezynfekujące do rąk oraz rękawiczki.
  3. W toaletach ogólnodostępnych umieszczone są antybakteryjne mydła do rąk oraz instrukcje prawidłowego mycia rąk, zakładania i zdejmowania maseczek oraz zakładania i zdejmowania rękawiczek.
  4. Lada recepcyjna i wszelkie akcesoria (m.in. karty do pokoi, długopisy, terminale kart kredytowych i in.) są dezynfekowane po każdym użyciu. 

SALE KONFERENCYJNE

  1. Sale konferencyjne są wietrzone po każdym spotkaniu, a krzesła i blaty stołów dezynfekowane.
  2. Sprzęt konferencyjny (rzutnik, laptop, piloty i in.) oraz miejsca częstego dotyku (klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji i in.) są dezynfekowane.
  3. W przestrzeni sal konferencyjnych znajduje się płyn do dezynfekcji rąk.
  4. Krzesła w salach ustawiane są z zachowaniem zalecanego dystansu oraz maksymalnej ilości osób mogących przebywać w danym pomieszczeniu.
  5. Na życzenie dostarczamy notatniki oraz zdezynfekowane długopisy/ołówki.

RESTAURACJA

  1. Sale restauracyjne są jak najczęściej wietrzone.
  2. Stoliki przeznaczone do konsumpcji są oddalone od siebie o 2m.
  3. Po każdym użyciu stoliki oraz akcesoria są dezynfekowane.
  4. Obsługa wskazuje miejsca oraz nakrywa stoły bezpośrednio przed konsumpcją.
  5. Wspólne zajęcie stolika jest możliwe przez rodziny lub osoby pozostające we wspólnym gospodarstwie domowym. W innym przypadku zaleca się redukcję osób przy stole o 20% względem standardowego usadzenia.
  6. Przestrzenie samoobsługowe są organizowane wyłącznie z osobą do obsługi tych miejsc.
  7. Dania na wynos wydawane są w papierowych torbach a dostawa i płatność może być bezkontaktowa.
  8. Wymagane jest noszenie osłon ust i nosa do czasu zajęcia stolika.

W Art Hotelu zrealizujesz bon turystyczny!

2020-08-03
czytaj więcej

Agnieszka Radzikowska, Dyrektor Art Hotelu, dołączyła do zarządu Fundacji Harmony Polish Hotels

2019-04-10
czytaj więcej

Idealne restauracyjne menu dziecięce

2019-04-08
czytaj więcej

Zapisz się na newsletter!

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij